FRI FRAGT PÅ ORDRER OVER KR. 450,- (ellers kr. 29,-)

Handelsbetingelser

Handelsbetingelser hos taisho.dk


Generelle oplysninger
Taisho ApS
Johan Kellers Vej 51 1.tv
2450 København SV
CVR: 40194266
Tlf.: (+45) 21 23 36 99
Email: info@taisho.dk
 
Betaling
Taisho.dk modtager betaling med:
- VISA-Dankort
- VISA
- VISA Electron
- Mastercard
- Maestro 
- ViaBill
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes med mindre andet er aftalt eller fremgår af din ordre. 
Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inklusive moms.
 
Taisho.dk bruger en sikker betalingsserver (QuickPay), der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at din data er sikker og at udefrakommende ikke kan aflæse dine informationer. Betalingen foregår over en 3D Secure forbindelse, som gør nethandel mere sikkert for både forretning og kortholder. Taisho ApS's egen hjemmeside bruger ligeledes kryptering med SSL protokol (Shopify.com).


Der tages forbehold for prisfejl og udsolgte/udgåede varer. Endvidere forbeholder vi os ret til at ændre i priserne uden forudgående samtykke.
 
Levering i Danmark
Plakater og linoleumstryk bliver produceret på bestilling. For at sikre den bedste kvalitet, skal produkterne ligge til tørre i 24 timer for afsendelse. Forventet leveringstid er 2-4 hverdage.
 
Vi sender til pakkeshops og erhvervsadresser i hele Danmark med GLS. Fragtpriser:

- Pakkeshops: DKK 29,-
- Erhvervsadresser: DKK 50,-

(Ved køb over DKK 450,- er leveringen til pakkeshops og erhvervsadresser GRATIS)


Du vil altid modtage et track and trace nr. så du kan følge din pakke, fra vores lager og hen til pakkeshoppen.

Hvis der ikke er plads på udleveringsstedet, bliver pakken flyttet til nærmeste udleveringssted, hvilket du får besked om. Opstår der problemer, kontakt da det pågældende fragtfirma eller kontakt os på info@taisho.dk eller på 21 23 36 99. 

Levering til Sverige:

Levering til GLS Pakkeshop: DKK 100,- 

Ved køb over DKK 1.000,- er levering GRATIS. 

Levering til Norge: 

Levering til PostNord udleveringssted: DKK 320,- 

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt på Taisho.dk, med mindre andet er aftalt eller fremgår af ordren. Ved køb af varer der er specielt fremstillet til dig - f.eks. specialfarver eller specialmål - bortfalder fortrydelsesretten.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter leveringen og fra fortrydelsen skal varen være os i hænde senest 14 dage efter. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager hele ordren. 

Meddelelsen skal gives pr. mail på info@taisho.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standard fortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du via dette link.

Du kan ikke fortryde købet ved at nægte at modtage varen ved ikke at hente/tage imod den.  

Returvarer sendes som sporbar pakke til:

Taisho ApS
Skovmærkebakken 25
8930 Randers NØ
Tlf.: (+45) 21 23 36 99
info@taisho.dk

Returneringsomkostninger afholdes af køber. Returlabel kan dog sendes via e-mail mod et gebyr på kr. 50,-. Kontakt os her eller send en e-mail til info@taisho.dk, hvis returlabel ønskes tilsendt. 


Varens stand ved returnering   
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve/besigtige varen på samme måde, som hvis du handlede i en fysisk butik.
 
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi. Det er op til Taisho ApS at vurdere varens stand. 

Reklamationsret
Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation.
 
Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen.
 
Du skal reklamere i "rimelig tid" efter du har opdaget manglen/fejlen. Her anses max. 1 måned som rimelig tid, med mindre andet er aftalt. 
 
Ved reklamationer vil Taisho ApS dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering og reklamationer kontaktes virksomheden: 
 
Taisho ApS
Skovmærkebakken 25
8930 Randers NØ
Tlf.: (+45) 21 23 36 99
info@taisho.dk

Reklamationer modtages ikke hvis disse er sendt på efterkrav  

 
Tilbagebetaling af købsbeløbet
 
Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Hvis varen er værdiforringet, fratrækker vi det beløb, du hæfter for.
 
Vi refunderer ordrebeløbet fratrukket eventuelle leveringsomkostninger - altså kun selve produktets værdi - senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget din returnering. 
 
Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet. Er dette ikke muligt kan et tilgodebevis udstedes. Der tilbageføres ikke til andre kort.

Vi kan tilbageholde betalingen indtil vi har modtaget varen. 

Forbrugerbeskyttelse
Læs mere om din beskyttelse som forbruger når du køber via en PensoPay betalingsløsning:
https://pensopay.com/mere/forbrugerbeskyttelse/

 
Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk 

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@taisho.dk